خدمات گروه بین‌المللی اکسون مطابق با استانداردهای روز دنیا

علی ملک آرایی مدیر عامل «گروه بین‌المللی اکسون» از دیگر مهندسان برجسته حضور یافته در این نمایشگاه، درباره فعالیت‌های این گروه به خبرنگار ما می‌گوید:‌ این گروه بین‌المللی در سال 1383 ‌با ثبت شرکت اکسون آب در زمینه تأسیسات مکانیکی و الکتریکی در بخش های ساختمانی و صنعت شروع به فعالیت نموده است. از جمله پروژه‌های مطرح این شرکت می‌توان به مجلس شورای اسلامی اجرای تاسیسات بلوک C‌، برج بین‌المللی تهران و پروژه‌های زیاد از سال 84 لغایت 93 در شرکت ایران خودرو اشاره کرد که با موفقیت به انجام رسیده‌اند.‌ گروه بین‌المللی اکسون‌، طراحی و اجرای ابنیه و‌ تاسیسات برق و مکانیک در نفت و گاز‌، صنعتی و ساختمانی را به‌صورت کاملاً خاص ارائه می‌دهد که همین موضوع باعث آشنایی‌، اعتماد و همکاری کارفرمای محترم ایران مال با این گروه گردیده است‌.

او در ادامه درباره پروژه‌‌هایی که این شرکت انجام داده توضیح می‌دهد و می‌گوید: انجام پروژه‌های لاکچری در شمال تهران، پروژه بانک پاسارگاد‌، ساختمان مرکزی شرکت داتین، باعث شناخته‌تر شدن شرکت ما شد که در سال 1394 به جناب آقای ابوالفضل انصاری مدیریت ارشد ایران مال، معرفی شدیم. ابتدا در زمینه‌ تأسیسات برقی، مکانیکی‌، ابنیه و نازک‌کاری با شرکت اکسون آب در طبقه R2 به‌صورت PC شروع شد. سپس با قسمت‌های مختلفی از جمله تالار الماس (EPC) ادامه یافت و به همین ترتیب پروژه باغ حاره‌ای در لندسکیپ شرقی (EPC) با شرکت اکسون ابنیه‌ و پروژه مشهد مال طبقه مثبت 1(PC) و اجرای تأسیسات برقی و مکانیکی هتل ایران مال(EPC)‌ با شرکت اکسون پترولیوم به این گروه محول گردید‌. در حال حاضر این 3 شرکت‌ گروه در پروژه ایران مال فعال هستند.

مهندس ملک‌آرایی همچنین تصریح می‌کند:‌ تأمین اقلامی از قبیل سنگ‌های لاکچری و شیرآلات صنعتی موتورخانه توسط شرکت سام پخش از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه بین المللی اکسون انجام گردید. این گروه از 12 زیرمجموعه تشکیل شده که هر کدام دارای فعالیت‌های تخصصی خود در زمینه‌های مختلف ساختمان است. شرکت‌ها شامل: اکسون آب پارس، اکسون پترولیوم پارت، سام پخش ساوا، اکسون ابنیه پارس، اکسون طرح پارس، اکسون الکتریک پارس، اکسون محاسب پارس،اکسون تک پارس، اکسون مپ پارس، اکسون گرجیا‌، اکسون صنعت‌‌ پارس و‌ باشگاه فرهنگی ورزشی اکسون که در تیم‌های پایه بستکبال و والیبال و غیره فعال است‌، می‌شود.

او این نمایشگاه را مثبت ارزیابی می‌کند و می‌افزاید:‌ نمایشگاه ایران مال سبب شد تا با شرکت‌های فعال در این پروژه آشنا شویم‌ و همین موضوع باعث مشارکت ادامه‌دار شرکت‌ها در پروژه‌های آتی خواهد شد. مزیت این نمایشگاه به تخصصی بودن آن بود چون با حضور افراد خاص و باتجربه هماهنگی‌ها و همکاری‌ها به بهترین شکل صورت می‌گیرد.‌ گروه ما پتانسیل فعالیت هم در داخل و هم خارج را دارد و خوشبختانه این پروژه ‌بسیار شاخص و با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد.‌ امیدوارم با توجه به اینکه شرکت ما محصولاتی از قبیل شیرآلات صنعتی را وارد می‌کند مشکلات ارزی که در حال حاضر به وجود آمده از بین برود تا بتوانیم هر چه بهتر به فعالیت خود ادامه دهیم.

منبع: ماهنامه فنی و مهندسی راه و ساختمان

بازگشت به بالا